دلگیر


قلب سرد اما اتشین دخترک

این وبلاگ حرف دلمه دل شکسته من

دلگیرم­­

از تو

ازخودم

از دنیا

دنیاوایستا

میخوام پیاده شم

میخوام دوری کنم ازت

میخوام از تویی که عشقمو ازم گرفتی دوری کنم

اهایییییییییییییییی

با رفتنش چی گیرت اومد؟

با سوختنم خنک شدی؟

اروم شدی؟

اره؟

نه

نشدی

فقط خندیدی

یه خنده ی  تلخ

خوب بود؟

اره؟

راحت شدی؟

نه نشدی

بازم میخوای؟

باز میخوای بری سراغ کی؟

دنیا بس کن

عذاب نده

عذاب من

عذاب توست



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت6:44---18 بهمن 1393
همین که سالمی کافیه

مهرزاد
ساعت21:28---11 بهمن 1393
و که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتون من چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


lonely
ساعت16:48---11 بهمن 1393
سلام عزیزم وب قشنگی داری ب منم سری بزن

فردین
ساعت16:35---11 بهمن 1393
دنیا ارزش ارزش گذاشتن به بی ارزش ها نیست !

ناصر پکس
ساعت13:28---11 بهمن 1393
لایک عالی بود

مصطفی
ساعت11:50---11 بهمن 1393
زیباست.ولی قشنگ نیست

سعید
ساعت10:04---11 بهمن 1393
دلگیر شدم از همه از تو هم
اسباب زحمت شده م برای برای تو هم
دیگر کسی به فکر ما نیست
زمین گیر شدم از دست تو هم


سعید
ساعت9:51---11 بهمن 1393
قشنگ بود . خوشحالم که که هنوز خودتو نکشتی
پاسخ:کوفت خخخخخخخخخخخ


بهنام
ساعت9:44---11 بهمن 1393
چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما

گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید...


فردین
ساعت8:55---11 بهمن 1393
وبه خوبی داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:,ساعت 12:6 توسط blacke heart| |


Power By: LoxBlog.Com